Followers

Thursday 9 June 2011

( မိဆံုးမ ဖဆံုးမေသာ နတ္ )



ဆႏၵတစ္ခုရဲ႕ ေစာလ်င္စြာေျခခ်မိခဲ့တဲ့ ဆံုးဖ်က္ခ်က္ေတြဟာ ေနာင္တႏွင့္အတူေနာက္က်ခဲ့ေလၿပီ မဟုတ္

ပါေလာ ။ လြမ္းေရးထက္ ၀မ္းေရးခက္ဟု ဆိုေသာစကားပံုသည္ ၊ အခ်ိန္က်တာလာတာႏွင့္ ၀မ္းတြင္းမွ

တဂီြဂြီ ေအာ္၍လာပါေတာ့သည္ ။ ၁၀၉ = ၁၁၀ ရင္ေမာင့္အဖို႔ ၊ မီးဖိုေခ်ာင္မွ ဆန္အိုးသည္သည္ ။ ဘ၀ဆိုး

လွသည့္ အျဖစ္သို႔ ေရာက္၍ ေနသလို ၊ ဆီပုလင္းကို ၾကည့္ျပန္ေတာ့လဲ ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကို ခြပ္ေပးၿပီး ဆင္း၍

ဆီးခပ္ခိုင္းရမလို ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္ ။ တဂြိဂိြ ေအာ္ေနေသာ ၀မ္းဗိုက္ကို ျဖည့္ဖို႔အေရး ၊ ေခါင္းကိုကုပ္ ၍

အႀကံထုတ္ပါေသာ္လည္း ။ ရင္ေမာင္၏ ဦးေႏွာက္မွာမူ ၊ ငရုပ္က်ည္ေပြ႕ထက္ပင္ ထိပ္တံုးေနပါေတာ့သည္

ပိုက္ဆံမရွိ၍ ေရမ၀ယ္ခ်ိဳးႏိုင္သည့္ ရက္ေတြ မ်ားလာေတာ့လည္း ၊ ကမ္းနားေစ်း ငပိရည္ႀကိဳအိုးထဲမွ ၊ ငါး

မ်ား၏ ရုပ္ရည္ႏွင့္ အတူ အနံ႕ ထြက္ေနပါသည္ ။ အျပင္လည္း အထြက္ရဲေတာ့ ၊ ေဘးအိပ္မွ ေခြးႀကီးသည္

ဟိုေန႔က ၾကက္တစ္ေကာင္ ဘယ္ကေန ကိုက္လာသည္မသိ ၊သူကိုက္ခ်ီလာေသာ ၾကက္ဖႀကီးကို ရင္ေမာင္

ေခြးကိုအႏိုင္က်င့္ၿပီး ခ်က္စားလိုက္သျဖင့္ ။ ေဘးအိမ္မွ ေခြးႀကီးသည္ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဂလဲ့စားေခ်ရန္ သြား

ႀကီးၿဖဲ၍ ၊ တဂဲဂဲ ရန္ရွာေတာ့ ခက္သည္ ။ မထူးၿပီးဆိုေသာအေတြးႏွင့္ ၀မ္းဗိုက္ဆာေလာင္မႈကို လမ္းလႊဲရန

စာဖတ္ျခင္းသည္ အေကာင္းဆံုးပင္ မဟုတ္ပါေလာ ခင္ဗ်ာ ။ ျခကိုက္ထားသည့္ စာအုပ္ေလးကို ဟိုလွန္

သည္လွန္ၾကည့္ရင္း ၊ အရွင္ မဟာသီလ၀ံသ၏ သံေ၀ဂ ပ်ိဳ႕ေလးကို စိတ္၀င္တစား ဖတ္မိလိုက္ပါသည္ . . .

ကာလရွည္ၾကာ ၊ လူ႔ငႏြားတို႔ ၊ ႀကီးမား ယုတ္မာ ၊ နတ္မိစၦာကို ၊ ဘိုးလား ဘြားဘက္ ၊ ေျမးသားဆက္၍ ၊

မပ်က္ခုတိုင္ ၊နတ္ခရိုင္ႏွင့္ ပန္းခိုင္ေရအိုး ၊ ဆယ္စံုၿဖိဳး၍ ၊ ျမတ္ႏိုးႏွစ္သက္ ၊ အနက္အနီ တလီေခါင္းေပါင္း

တင္အုပ္ေဆာင္းႏွင့္ ၊ အေပါင္းစုေ၀း ၊ အေမႊးအႀကိဳင္ မုန္႔ခိုင္မုန္႔ခဲ ၊ ၾကက္၀က္ “ လဲ ” ၍ ၊ ပံုႏွဲခရာ တီးမႈတ္

ကာႏွင့္ ၊ ခ်မ္းသာဆင္းရဲ ၊ ေပးစၿမဲဟု ၊ စိတ္ထဲထင္မွတ္ ၊ ငါတို႔နတ္ကို ၊ မျပတ္ ကိုးကြယ္ သည္. . . . . . .

အခမ္းအနား ၊ နတ္ထိန္းမ်ားႏွင့္ ၊ ေသာက္စား ဟစ္ေအာ္ တေက်ာ္ေက်ာ္ႏွင့္ ၊ ေမာင္ေတာ္ ရွင္ခ်စ္ ၊ နတ္သံ

ပစ္၍ ၊မူးယစ္ မႈိင္ေ၀ အေထြေထြလွ်င္ ၊လူ႕ ေျမ ရပ္ရြာ ၊ နတ္မိစၦာကို ၊ ကယ္သာ ထင္မွတ္ ၊ သေဘာကပ္၏

နတ္လူ ျဗဟၼာ ၊ သတၱ၀ါကို ၊ ကံသာအရင္း ျပဳဖန္ဆင္းဟု ၊ ယူလ်ဥ္းအပ္စြာ ၊ ယခုမွာကား ၊ခ်မ္းသာ ဆင္းရဲ

နတ္ခ မြဲသည္ ၊ ေပးၿမဲ တို႔မွာ ၊ ထင္မွတ္ရာသည္ ၊ မိစၦာ ယူမိ အမွားတည္း း း း း . . . . . . . . . . . . . ။

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
လူတို႔သည္ အမွားကို အမွန္ထင္မိျခင္းသည္ ၊ ေနရာမက်ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါေတာ့ သည္။ အမွားကို မမွားမွန္း 

သိသြားတဲ့အခါမွသာ လူတို႔သည္ ၊ ေနရာတက် ျဖစ္သြားသည္ကို ၊ စဥ္းစားတတ္ဖို႔ လိုပါသည္ ။ လူတိုင္း၌

အမွားသည္ ၊ကင္းသည္ဟူ၍ မရွိၾကေပ ။ သို႔ေသာ္ အမွားကို အမွန္ျမင္ေအာင္ ၾကည့္တတ္ဖို႔ လိုပါသည္ ။ 

အမွား ဆိုသည္မွာ ၊သူတစ္ပါး လာမွားေသာ အမွား ၊ မိမိမွ သြားမွားေသာ အမွား ၊ ႏွစ္ခုကို သိေနယံုႏွင့္

အမွားသည္ ၊ အဆံုးမသတ္ႏိုင္ေပ ၊ မိမိကိုယ္ကို မွားမွန္း သိ၍ ၊ ဆင္ျခင္လိုက္မွသာလွ်င္ အမွန္ကို ျမင္ႏိုင္ 

ေပေတာ့မည္ မဟုတ္ပါေလာ ခင္ဗ်ာ ။

အရွင္မဟာ သီလ၀ံသ၏ ၊ မိစၦာ အယူမွား သံေ၀ဂပ်ိဳ႕ေလးသည္ ၊ရင္ေမာင္၏ အတိတ္ကို ပံုေဖၚ၍ ေပးလိုက္

သလို ျဖစ္ေနပါေတာ့သည္ . . . . . . . . . . . . ။




တစ္ခ်ိန္က ရင္ေမာင့္ အိမ္တြင္ အိမ္တြင္း မင္းမဟာဂီရိ နတ္အုန္း စြဲထားေလ့ရွိပါသည္ ။ ဤသည္မွာလည္း

ရင္ေမာင့္ ေမေမ ကိုးကြယ္ထားေသာေၾကာင့္ ဘာမွ မေျပာသာပါ ၊ လူတို႔သည္ မီးအလင္းေရာင္ကို အလိုရွိ

သေလာက္ ၊ မီး အလိုမရွိသူမွာ ပန္းပဲေမာင္တင့္တည္တို႔ ေမာင္ႏွမတစ္စုသာ ျဖစ္ေနသည့္အတြက္ ။ ညေန

အခ်ိန္တိုင္း ၊ ခန္းစည္း ေျပးကာေနရသည္မွာ တစ္ခုေသာ အလုပ္ပင္ မဟုတ္ပါလားခင္ဗ်ာ ။ တေန႔ေသာအ

ခ်ိန္တြင္ ၊ မီးလာသည့္အခါ ခန္းစည္းမကာေပးလွ်င္ ၊မည္သို႔ အက်ိဳးသက္ေရာက္မည္ကို ၊ရင္ေမာင္ သိလို၍

ခန္းစည္းကာေပးရန္ ေမ့ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနလိုက္ပါသည္ ။ မီးလာေသာအခါ ၊ နတ္အုန္းစြဲမွာ လႈပ္ခါ၍

ျပလာပါသည္ ။ ရင္ေမာင္ မျမင္သလို ဆက္၍ ေနလိုက္သည္ ။ ခဏေသာ အခ်ိန္မွာ ၊ နတ္အုန္းစြဲထားေသာ

တိုင္ေစာင့္တြင္ ၊ မိန္းမငယ္တစ္ဦး “ အား း း း း ” “ ပူလိုက္တာ ရွင္ ” “ ပူလိုက္တာ ” ဟု ၊ ညည္းတြားသံ

သည္ ၊ မီဖြားခါနီး ဗိုက္ႀကီးသည္ ေအာ္ေနသလိုပင္ ” ၊ သို႔ေသာ္လည္း ရင္ေမာင္ၾကားဖူးေသာ မီဖြားကာနီး

ဗိုက္ႀကီးသည္ ၊ ေအာ္သံမွာမူ “ အမေလး း း း ကိုရင္ေမာင္ရဲ႕ . . . . စံတုန္းက ႏွစ္ေယာက္ အတူစံၿပီး ခံတဲ့

အခါ က်မ တစ္ေယာက္ထဲ နာေနရတယ္ေတာ့ ” . . . . ဟူ၍ပင္ . . . . ဟီး း း း း း း း း း ။

ရင္ေမာင္ အသံလာရာ တိုင္ေထာင့္မွ မိန္းကေလးထံသို႔ ေျပးသြားၿပီး ၊ဘာလုပ္ေပးရမွန္း မသိ ျဖစ္ေနခ်ိန္မွာ

သူမ၏ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ၊ ေလပန္ကာ ရွိရင္ ဖြင့္ေပးဟူေသာ ေတာင္းဆိုသံေၾကာင့္ ၊ ေလပန္ကာ ဖြင့္ေပးလိုက္ပါ

သည္ ။ သူမ၏ ညည္းတြားသံ ထြက္ေပၚမလာေသာ အခါမွာ ၊ မည္သူမည္၀ါ သိလိုေသာ ေဇာျဖင့္ ရင္ေမာင္

ေမးလိုက္မိပါသည္ ။

“ ေဟ့ . . ” မိန္းကေလး ” မင္းက ဘယ္သူတုန္းဟ ”

“ က်မက ပန္းပဲေမာင္တင့္တည္ရဲ႕ ႏွမပါ ရွင့္ ”

“ ေခတ္မွီ သားဟ ” . . . . . . . ဟီး း း း း း း ။

မိန္းကေလး၏ ပင္ပန္းႏြမ္းလွသည့္ ဟန္အမူအရာေလးႏွင့္အတူ ျပန္ေျပာလာေသာ စကားသံေလး

ၾကားမိခ်ိန္မွာ ရင္ေမာင္တစ္ေယာက္ မိန္းမငယ္ကို ၾကည့္ရင္း ၊ သနားစိတ္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္၏ ရင္ခြင္

က်ယ္ႀကီးထဲသို႔ ဆြဲသြင္းလိုက္ပါေတာ့သည္ . . . . . ။ ေမာင္တင့္တည္၏ ႏွမေလးသည္ ၊ ရင္ေမာင့္

ရင္ခြင္ႀကီးထဲမွာ ရုန္းကန္မႈ တစ္စံုတရာ မျပဳလုပ္ဘဲ ၊ ေမွးစက္ေနသည္ကို ကၽြန္ေတာ္ေငးၾကည့္ေန

ခ်ိန္မွာ ၊ သူမ၏ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ထြက္ေပၚလာေသာ အသံသာသာေလးမွာ . . . .။

“ အို . . . .ေမာင္ႀကီးရယ္ . . . . . လူသားက ၊ အမဲသားထက္ေကာင္းတာ အခုမွပဲ ခံစားဖူးေတာ့တယ္ရွင္ ”

ဤသို႔ႏွင့္ လူသားတစ္ေယာက္၏ ရင္ခြင္ အထိအေငြ႔ကို ခံစားဖူးလိုက္သည့္ ၊ နတ္စိမ္း ျဖစ္ေနေသာ

ပန္းပဲ ေမာင္တင့္တည္၏ ႏွမေလးသည္ ၊ ေန႔စဥ္တိုင္းလို ရင္ေမာင္ဆီ ေရာက္လာရင္း ၊ အိုးခ်င္းထား

အိုးခ်င္းထိ  ႀကိဳးခ်င္းထား ႀကိဳးခ်င္းထိ ၊ နတ္ ႏွင့္ မူလီ ၊ အတြဲျဖစ္သြားပါေတာ့သည္ ။ မ်ားမၾကာေသာ 

ရက္မ်ားတြင္ နတ္မေလးသည္ ေပၚမလာေတာ့ေပ တေန႔၌ ပန္းပဲ ေမာင္တင့္တည္ ကိုယ္ေယာင္လာျပ 

ပါေတာ့သည္ ။ သူ၏ ညီမေလးကို သိုက္နန္း ဘိုးဘိုးမွ လူသားတို႔ႏွင့္ မဆက္ဆံရန္ တားျမစ္ရင္း မနာခံ

သျဖင့္ ။ ျပစ္ဒဏ္ ေပးထားျခင္း ခံေနရသည္ကို မ်က္ႏွာငယ္ေလးႏွင့္ ေျပာျပရွာပါသည္ ။ ရင္ေမာင္လည္း

စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိေသာေၾကာင့္ ၊ လိုက္ေတြ႔ရန္ ေတာင္းဆိုလိုက္ပါသည္ . . . . . . > > > > > ။

သိုက္နန္းေရာက္ေသာအခါ နတ္မေလးကို ၾကည့္ရင္း ရင္ေမာင္တစ္ေယာက္ မ်ားစြာ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရ

ပါသည္ ။အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ လူသားႏွင့္ ခ်စ္ႀကိဳက္မိေသာ နတ္မေလးကို သိုက္နန္း ဘိုးဘိုးမွ ျပစ္ဒဏ္

ေပးထားသည္မွာ ၊ ေမာင္တင့္တည္၏ ပန္းပဲဖို ၌ ၊ ၇ ေပါင္တူႀကီးျဖင့္ ဓားေပါင္း အစင္း ၁၀၀ ထုခိုင္းထား၍

ျမင္ေတြ႔ ရေသာ ဤ ျမင္ကြင္းမွာ နက္ခ်စ္သူ ရင္ေမာင့္အဖို႔ ၊ ဘယ္လို ၾကည့္ရက္ႏိုင္မည္နည္း ။ ဤသို႔ႏွင့္

နတ္မေလးလက္ထဲမွ ၇ ေပါင္တူႀကီးကို ယူ၍ သူမ၏ကိုယ္စား ကၽြန္ေတာ္၀င္၍ ထုေနလိုက္ပါသည္ ။ နတ္မ

ေလးသည္ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို အားကိုးေသာ အခို႔တရို႕အၾကည့္ေလးျဖင့္ ၾကည့္၍ မည္သို႔ ၊ ေတြးေနသည္ကို

ရင္ေမာင္ မသိေပ ၊ ရင္ေမာင္ ေတြးသည္မွာ . . . . . . . ဤ နတ္မကို ယူရင္ေတာ့ ၊ ၇ ေပါင္တူႏွင့္ပါ ညား

မွာေသခ်ာေတာ့သည္ ၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ၊သူမ၏ အကို၏ နာမည္မွာ ၊ နာမည္ေက်ာ္ ပန္းပဲ ဆရာ

ႀကီး ေမာင္တင့္တည္ ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ပင္ . . . . . . ။ ေတာ္ပီ ” နတ္ကိုမရရင္လည္း ေနပါေစေတာ့

ဆက္၍ ထုမႏိုင္ေတာ့ပါ ။ သူမ၏ အကို ေမာင္တင့္တည္သည္ ကၽြန္ေတာ့္ အနားကို လာ၍ သူ႔ ညီမကို

တကယ္ ႏွစ္သက္သည္ဆိုလွ်င္ သူတို႔၏ ဘ၀သို႔၀င္ေရာက္ရန္ ေခၚေလသည္ ။ ဘယ္လိုေတြးေတြး မျဖစ္

ႏိုင္ေပ ၊ လူ႔ ဘ၀သည္ ရခဲလွသည္မဟုတ္ပါလား ၊ လူဘ၀သည္ အျမတ္ဆံုး မဟုတ္ပါေလာ ၊လူသားစစ္စစ္

မွ ဘုရားျဖစ္ႏိုင္သည္ မဟုတ္ပါေလာ ခင္ဗ်ာ . . . . . . .။

ဤ သို႔ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လာခဲ့ေသာ္လည္း နတ္မေလးမွာမူ ၊ မည္သို႔မွ ေပၚမလာေတာ့ေပ ။ တေန႔၌

ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ေတြ႔ခြင့္မျပဳေသာ ၊ သူတို႔ အမ်ိဳး အႏြယ္ေတြကို စိတ္တိုလာသျဖင့္ ၊ အိမ္တြင္း နတ္အုန္း

ဆြဲကို ေျပးကန္၍ ၊ ဓားမျဖင့္ အုန္းသီးကို ခုတ္ခြဲ၍ မုန္႔လက္ေဆာင္း လုပ္ေသာက္ျပစ္လိုက္ပါသည္ ။

ထိုေန႔မွ စ၍ ရင္ေမာင့္ အိမ္တြင္ ၊ အိပ္တြင္းနတ္အုန္း မရွိေတာ့ပါခင္ဗ်ာ ။ ဤ အေၾကာင္းကို ဂ်စ္တူး

ေ၀လင္း ႏွင့္ စမိုင္းေလး ၾကားၿပီး နတ္ေတြအေၾကာင္း လာေမးၾကရင္း ၊ ဂ်စ္တူးသည္ ၊ သူမ်ားမယားကို

ၾကာကူလီ ဆြဲေသာ အရက္သမား မင္းႀကီး၏ ညီ ၊ မင္းေလးကို ဆက္သထားေသာ အရက္ပုလင္းကို ၊

ယူ၍ ေမာ့ပါေတာ့သည္ ။ ဂ်စ္တူးေမာ့ျမင္သည္ႏွင့္ ၊ စမိုင္းေလးပါ အငမ္းမရ လက္ကေလး တုန္တုန္ရီရီျဖင့္

တစ္ပက္ေတာင္း၍ ေမာ့လိုက္ပါသည္ ။ ေ၀လင္းမွာမူ ၊ သူ႔အလွည့္ မေရာက္လာေသးသျဖင့္ အရက္ပုလင္း

ဘူးစို႔ကို လွ်ာနဲ႕ လ်က္ေနပါသည္ခင္ဗ်ာ ။ ဂ်စ္တူးႏွင့္ ေ၀လင္း စမိုင္းတို႔ သံုးေယာက္ သည္ နတ္ဆက္

ထားေသာ ေတာအရက္ကို မလုအယက္ ေမာ့ေသာက္ရင္း . . . . . . . ဂ်စ္တူး မွာ သူ၏ ပါးစပ္မွ အရက္

ပုလင္းမွာျပန္ခ်လို႔ မရေတာ့ဘဲ ပါးစပ္၀တြင္ ၊ ပုလင္း ႀကီးစို႔ေနသလို ၊ ေ၀လင္း၏ ပါးစပ္မွာလည္း ဘူးစို႔

ႀကီး စို႔ေနပါေတာ့သည္ ၊ အဲဒီအခ်ိန္မွ စ၍ “ ပုလင္းတစ္ ဘူးစို႔ ” ဟူေသာ စကားပံု ေပၚေပါက္လာျခင္းျဖစ္

ပါသည္ ။ စမိုင္းေလးမွာမူ ၀က္ရူးျပန္သလို ၊ေပါင္ၾကားထဲ လက္ႏႈိက္၍ “ ေအာင့္သည္ ” ေအာင့္သည္ ”ဟု

ေအာ္ဟစ္ကာ ၾကမ္းျပင္၌ လူးတြန္႔ေနပါသည္ ။ ရင္ေမာင္သိလိုက္ပီ ” နတ္ ကိုင္လိုက္ပီ ၊ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္

ခ်င္း ၃ ေယာက္ကို နတ္ကိုင္လိုက္ၿပီးဆိုတာ ပင္ ။ အဓိက အေျခအေန ဆိုးေနသည္မွာ စမိုင္ေလးကို နတ္မွ

အဓိက ေနရာကို ကိုင္ထားေသာေၾကာင့္ ၊ ရင္ေမာင္ တစ္ခုခုကို အျမန္ဆံုး လုပ္ေပးႏိုင္မွ ရေတာ့မည္ . . .။

ကၽြန္ေတာ္သည္ အိမ္ေပၚမွ ေျပးဆင္း၍ ၊ ရြာဦးေက်ာင္းမွ နတ္နန္းသို႔ ေျပး၍ ၊ နတ္ရုပ္မ်ား၏ အေရွ့၌ ၊ ခါး

ေထာက္ရပ္ၿပီး ပါးစပ္မွ ပက္ပက္စက္စက္ ေျပာျပစ္လိုက္ပါသည္ . . . ။

“ ေဟ့ ” မင္းႀကီး မင္းေလးရဲ႕ အေမဆိုတာ ဘယ္သူလဲကြ ” ေသာက္ေရးမပါတဲ့ အယူလြဲတဲ့ မိစၦာ ေတြ

ငါ့သူငယ္ခ်င္းေတြကို ကိုင္ထားတယ္ေပါ့ေလ ” ဟုတ္လား ” အလကား သစ္သားကို ပန္းပုထုၿပီး ေဆး

သုတ္ထားတဲ့အရုပ္ေတြ ၊ ငါ့ ” သူငယ္ခ်င္းေတြကို ျပန္ေကာင္းေအာင္မလုပ္ေပးရင္ “ အခုတစ္ခါထဲ မီးပံုၿပီး

မင္းတို႔ကို ေကာက္ညွင္းက်ည္ေထာက္ဖုတ္လိုက္ရမလားကြ ” ေျပာစမ္း ” . . . . . . . က်ားကိုက္ ေျမြကိုက္

ဆင္နင္း ကၽြဲခတ္ ႏြားေခြ႔ မီးတိုက္ခံရၿပီး အေသဆိုးနဲ႕ ေသတဲ့ဟာေတြ ” ေနာက္တစ္ခါ ေသခ်င္တယ္

တင္ပါ့ ဟုတ္လား ၊ ရင္ေမာင္ကြ ၊ ဆင္တစ္ေကာင္ကို ယင္တစ္ေကာင္လို ရိုက္သတ္လာတဲ့ေကာင္ကြ ”

ေဟ့ . . . ” မင္းႀကီး မင္းေလးရဲ႕ အေမဆိုတာ ဘယ္သူလဲကြ . . . . . .??? အလကား မိ မဆံုးမ ဖ

မဆံုးမတဲ့ နတ္ေတြ ၊ ငါ့လူေတြကို အခုခ်က္ျခင္း ျပန္ေကာင္းေအာင္ မလုပ္ေပးရင္ ။ “ အခု ခ်က္ျခင္း

မီးတိုက္တယ္ကြာ . . . . . . . ” ။

ဤ အခ်ိန္တြင္ စမိုင္းေလး ေ၀လင္း ဂ်စ္တူတို႔ ၃ ဦးသည္ ကၽြန္ေတာ္ဆီသို႔ ေျပးလာႀကပါသည္ ။

ေဟ့ ” ေဟ့ ” ကိုရင္ေမာင္ မလုပ္နဲ႕” မလုပ္နဲ႕ ” ငါ့တို႔ ေကာင္းသြားၿပီကြ ”

နတ္ရုပ္မ်ားကို မၾကည္သလို တစ္ခ်က္ ေ၀့ၾကည့္ရင္း ၊ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိလိုက္ပါသည္ ။ ပုပၸားမယ္ေတာ္

ျဖစ္ေသာ ပန္စားဘီလူးမသည္ ။ သူ၏ သားႏွစ္ေယာက္အား ဆံုးမလိုက္သည္ ထင္၏ ။ ဤ သို႔ဆိုလွ်င္

မိဆံုးမ ဖဆံုးမေသာ နတ္မ်ားလည္း ရွိေနပါေသးလားဟု ေတြးမိလိုက္ပါေတာ့သည္ ခင္ဗ်ာ . . . . . . . ။


အမုန္းတရားကင္းမဲ့စြာျဖင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကပါေစ ခင္ဗ်ာ . . . . . . . ကိုရင္ေမာင္ . . . . ။

0 comments:

Post a Comment

စာေပႏွစ္သက္သူမ်ား လြတ္လပ္စြာ ကြဲလြဲပိုင္ခြင့္ ရွိပါသည္