Followers

Sunday 12 June 2011

ေကာက္ရိုးပံုထဲက ရင္ေမာင့္(အေဖ)

ကၽြန္ေတာ္လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို႔ ၊ အေဖရယ္ အေမရယ္ အရင္ဆံုး ခ်စ္ႀကိဳက္ရပါတယ္ ။

ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးေလးဟာ ကၽြန္ေတာ္ မေမြးခင္ထဲက ၊ လူသားေတြ ေျပာလာၾကတာေပါ့ . . . .

 
ေဖေဖ . . . . . ေဖေဖ ေမေမ့ကို ေျပာခဲ့တဲ့ ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားလံုးေလးရဲ႕ အဓိပၸာယ္ဟာ

ကေလး ၃ ေယာက္နဲ႕ ျပစ္သြားတာကို ေျပာတာလား ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . . ေဖေဖ ျပစ္သြားတဲ့ အခ်ိန္ကို ကၽြန္ေတာ္မသိခဲ့ပါဘူး ကၽြန္ေတာ္ သိတဲ့အခ်ိန္က

ေမေမတစ္ေယာက္ ဆန္မရွိလို႔ မိႈင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ အိုးထဲမွာ ဆန္မရွိရင္ ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းမစားရမွန္း

သိတတ္တဲ့ အရြယ္မွာ အေဖ ျပစ္သြားမွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့တယ္ ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . ။




 
ေဖေဖ . . . . . . ေမေမက ကၽြန္ေတာ္တို႔စားဖို႔ “ ဟိုး း း း း း တစ္ဘက္ကမ္းမွာ မနက္ထဲက

အလုပ္သြားရွာေနတယ္ ေဖေဖ ။ ကၽြန္ေတာ္ ဗိုက္စာလြန္းလို႔ ငိုေနေတာ့ ၊ ရွက္တတ္တဲ့ အရြယ္ေရာက္

ေနတဲ့ ေဖေဖ့ရဲ႕ သမီးအႀကီးက ၊ စစ္သင္တန္း စားဖိုေဆာင္မွာ ၊ ကၽြန္ေတာ့္လက္ကိုစြဲၿပီး ၊ ထမင္း

ေတာင္းေကၽြးခဲ့တယ္ ေဖေဖ ၊ မမလည္း အတူစားေလလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာေတာ့ မမကေျပာတယ္ ၊

မမက ေဖေဖရွိတုန္းက ၊ ၀ေအာင္ စားခဲ့ၿပီးၿပီတဲ့ ၊ ေမာင္ေလးသာ ၀ေအာင္စားပါတဲ့ ေဖေဖရယ္ . . . . .။

 
ေဖေဖ . . . . . . စားရတဲ့ကေလး ငတ္တယ္ပဲ ဆိုဆို ၊ မစားရတဲ့ကေလး ေမွ်ာ္တယ္လို႔ ေျပာေျပာ

ထမင္းရွိတဲ့ ေနရာကို သိသြားခဲ့တဲ့ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီ စစ္သင္တန္း စာဖိုေဆာင္မွာ ေနတိုင္း ထမင္း

ေတာင္းစားခဲ့ရတယ္ ေဖေဖရယ္. . . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . ကၽြန္ေတာ့္အရြယ္ ကေလးေတြ ေက်ာင္းတတ္ေနၾကပီ ေဖေဖ . . . . . . . . .

ေမေမ . . . . . သားေက်ာင္းတတ္ခ်င္တယ္ေျပာေတာ့ . . . . . . . ေမေမက ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ႔ရင္ခြင္ထဲ

ေထြးေပြ႕ရင္း မ်က္ရည္ေတြ က်ေနတယ္ ေဖေဖ . . . . . . . .။ ေမေမ . . . . . ဘာျဖစ္လို႔ ငိုေနတာလဲ

ကၽြန္ေတာ္ေမးေတာ့ . . . . . . . .

သားေလးရယ္ . . . . မင္းေဖေဖသာ ေနာက္အိမ္ေထာင္ မျပဳသြားဘူး ဆိုရင္ . . . . . . . . .

အေမ့သား သမီးေတြ ေက်ာင္းတတ္ေနရၿပီေပါ့ . . . သားရယ္ . . . . . . ။

 
အေဖ . . . . . . . သား ေက်ာင္းတတ္ေနရၿပီ အေဖ . . . . . . . ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မေပ်ာ္ဘူးေဖေဖ

သူတို႔ေတြေျပာတဲ့ အေဖမရွိတဲ့ေကာင္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ အေသအခ်ာ နားမလည္ေသးေပမယ့္ သူ႔

အလိုလို ေဒါသထြက္တတ္လာတယ္ ေဖေဖ. . . . . . . . . ။ ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ရြယ္တူ သူတို႔ေတြကို

ေငးေမာရင္း ေက်ာင္းေခါင္းေလာင္းတိုင္ကိုမွီၿပီး ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြ က်လာတယ္ ေဖေဖရယ္ . . .။

 
ေဖေဖ . . . . . . သား ၂ တန္းထဲနဲ႕ ေက်ာင္းထြက္လိုက္ရၿပီ ေဖေဖ . . . . . . . ။

ေမေမ . . . . . . သား ဘာျဖစ္လို႔ ေက်ာင္းဆက္ၿပီး မေနရေတာ့တာလဲ ဟင္ ” . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ္ ေမေမ့ကို ေမးေတာ့ . . . . . . ကၽြန္ေတာ့္ ေမေမ မ်က္ရည္ေတြ က်ေနတယ္ ေဖေဖ . . 

သားငယ္ေလးရယ္ . . . . ေမေမ့မွာ ပိုက္ဆံ မရွိေတာ့လို႔ပါတဲ့ ေဖေဖ . . . . . ။
 
ေဖေဖ . . . . . . ေမေမ နဲ႔ မမႀကီး ဘယ္သြားလဲ မသိဘူး ေဖေဖ . . . . . . . . ဘယ္ေန႔လဲဆိုတာ

ကၽြန္ေတာ္ မမွတ္တတ္ေသးေပမယ့္ အဲ့ဒီေန႔ထဲက ေမေမ နဲ႕ မမႀကီး ေပၚမလာေတာ့ ေဖေဖရယ္ . . .

ေမေမေရ ႔ . . . . . . . . . . . မမႀကီးေရ႕ . . . . . . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ္ ေအာ္ေခၚေပမဲ့ ျပန္ထူးသံ မၾကားရဘူး ေဖေဖ . . . . . . . . အဲဒီအခ်ိန္မွာ . . . . . . အေဖ

ဆိုတာကို ရင္ထဲမွာ စို႔စို႔နစ္နစ္ ပထမဦးဆံုး အႀကိမ္ မျမင္ဘူးပဲ တမ္းတမိခဲ့တယ္ ေဖေဖရယ္ . . . . . ။

ေဖေဖ . . . . . . ေမေမ ထားခဲ့တဲ့ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ မေနႏိုင္ဘူး ေဖေဖ . . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘုန္ႀကီးေက်ာင္းသားႀကီးေတြက သူတို႔မစားခ်င္တာေကၽြး သူတို႔ မထင္ရင္ မထင္သလို

၀ိုင္းထိုးၾကလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထြက္ေျပးခဲ့တယ္ ေဖေဖ . . . . . ။ ေမေမသာ ရွိရင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကေန

ျပန္ခ်မွာ ေသခ်ာတယ္ ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . ကၽြန္ေတာ္ လမ္းေပၚ ေရာက္သြားခဲ့ၿပီ ေဖေဖ . . . . . . . . ဆြမ္းခံစားလို႔လဲ မရေတာ့ဘူး

ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္က ထမင္းေတာင္းစားလို႔ရတဲ့ စစ္သင္တန္းေက်ာင္း ႀကီးနဲ႔လည္းေ၀းခဲ့ၿပီ ေဖေဖ

ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕ႀကီးမွာ ေရဆိုတာ ၀ယ္ေသာက္ရလို႔ ေဖေဖ့သား . . . . . . . ထမင္းမေျပာနဲ႕

ေရပါ ငတ္ေနရၿပီ ေဖေဖ . . . . . . . ဆာေလာင္မႈကို ေျဖသိမ့္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ့္ ျမင္ကြင္းအေရွ့က ရြယ္တူ

ေလးေတြ ပိုက္ဆံရွာေနတဲ့အတိုင္း ပလက္စတစ္ လိုက္ေကာက္ ထမင္း၀ယ္စားရင္း . . . . . တစ္ခ်ိန္က

ခ်စ္တယ္ေျပာၿပီး ၊ ေဖေဖ ျဖစ္ထားခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ေမေမ ေငြရွာရတာ ဘယ္ေလာက္အထိ ပင္ပန္းမလဲ

ဆိုတာ ကိုယ္ခ်င္းစာမိရင္း . . . . . . . . မ်က္ရည္ေတြကို ဟင္းခ်ိဳလုပ္ ကၽြန္ေတာ္ ေရာယွက္စြာ စားခဲ့ရင္း

ငတ္တလွည့္ ျပတ္တလွည့္ အခ်ိန္မွာ ေနာင္တေတြနဲ႕ အတူ ၊ ကၽြန္ေတာ္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းကို ျပန္လာ

ခဲ့တယ္ ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . ကၽြန္ေတာ္ မေမွ်ာ္လင့္တဲ့တေန႔မွာ ေမေမ ေရာက္လာတယ္ ေဖေဖ . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ့ကို ရွင္ျပဳေပးဖို႔တဲ့ . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္လိုက္တာ ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ရွင္ျပဳရလို႔ ေပ်ာ္ေနေပမယ့္ ေရစက္ခ်ခ်ိန္မွာ ေမေမ မ်က္ရည္ေတြက်ေနတာကို

ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုက္ရတယ္ ေဖေဖ . . . . . . . ၇ ရက္ေလာက္အၾကာမွာေတာ့ ေမေမ ျပန္သြားခဲ့တယ္

ေဖေဖရယ္ . . . . . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းမွာ ကိုရင္တစ္လွည့္ ေက်ာင္းသားတစ္လွည့္ ေနရင္း

လူပ်ိဳေပါက္စ ျဖစ္လာေပါ့ ေဖေဖ . . . . . . . ။ မိန္းကေလးေတြ အပ်ိဳ၀င္လာရင္ အားကိုးခ်င္စိတ္ေတြ

ျဖစ္ေပၚလာတတ္သလို ၊ ေယာက်္ားေလးမွာက်ေတာ့ ကိုယ့္ကို္ကိုယ္ အားကိုးခ်င္းစိတ္ေတြ ေပၚလာတတ္

တယ္တဲ့ . . . .ဟုတ္လား ေဖေဖ . . . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ ရွက္တတ္လာၿပီ ေဖေဖ . . . . . . ေပါက္ၿပဲေနတဲ့

အကၤ် ီ အစုတ္ေတြကို ၀တ္ၿပီး အျပင္ကို ထြက္ရဖို႔ ရွက္လာၿပီ ေဖေဖရယ္ . . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . . အ၀တ္ အသစ္ေလးေတြ ၀ယ္ႏိုင္ဖို႔ ဧရာ၀တီ ကမ္းပါးမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာက္ထမ္း

ေနရၿပီ ေဖေဖ . . . . . ။ ပင္ပန္းလိုက္တာ အေဖရယ္ . . . . . . ညေန ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းျပန္ေရာက္ရင္

ဆရာေတာ္ႀကီးက . . . . ေသြးထြက္ၿပီး ေပါက္ၿပဲေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ ပုခံုးေပၚက ေက်ာက္ေတာင္း ဒဏ္ရာ

ကို ေဆးထဲ့ေပးတဲ့အခါ . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ စပ္လြန္းလို႔ ေအာ္မိတယ္ ေဖေဖ . . . . ဆရာေတာ္က ေျပာ

တယ္ ။ ငါ့မိဘေတြဆိုရင္ ဒီထက္မက ဒဏ္ရာေတြ ရခဲ့တယ္တဲ့ ေဖေဖ . . . . . . . ။ ဒါဆိုရင္ မိဘေတြ

အားလံုး . . . . . သားသမီးေတြအတြက္ အရမ္း ပင္ပန္းၾကမွာေပါ့ေနာ္ . . . . . . . ဒီအထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္

ေဖေဖလည္း . . . . . ေနာက္အိမ္ေထာင္က သားသမီးေတြအတြက္ ပင္ပန္းေနေရာ့မယ္ ေဖေဖရယ္ . . .

 
ေဖေဖ . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းမွာေနရင္း အသက္ ၂၀ ျပည့္ခဲ့ၿပီ ေဖေဖ . . . . . . . .

ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ဆရာေတာ္ဆီကေန ေမေမ့လိပ္စာေတာင္းၿပီး နယ္စပ္မွာ သြားရွာၿပီး ေမေမနဲ႕

အတူ ေနရၿပီ ေဖေဖ . . . . . . ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းမသာဘူး ေဖေဖ ေမေမ့မွာ ေနာက္အိမ္

ေထာင္ ျပဳထားမွန္း အခုမွေတြ႔လို႔ အခုမွ သိခဲ့ရတယ္ ေဖေဖရယ္ . . . . . ။

 
ေဖေဖ . . . . . . . ေမေမက ကၽြန္ေတာ့္ကို ရဟန္းခံေပးမလို႔တဲ့ ေဖေဖ . . . . . . . .

စဥ္းစားတတ္လာတဲ့ အေဖ့သား ကၽြန္ေတာ္ ရွင္ျပဳစဥ္က ေမေမ တစ္ေယာက္ထဲခ်ခဲ့တဲ့ ေရစက္

တစ္ခြပ္ရဲ႕ ေဘးမွာ ေဖေဖ နဲ႕ ေမေမ ေရစက္ခ်ေနပံုကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုစိတ္ေတြ ျပင္းထန္လာလို႔

အေဖ. . . . . . .  ဒုတိယအႀကိမ္ တမ္းတမိရင္း ေမေမ့ကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာလိုက္ တာက . . . . . . 

အေဖ နဲ႕ အေမ ေရစက္ခ်တာ အတူျမင္ခ်င္လို႔ အေဖ့ကို ကၽြန္ေတာ္ . . . ရွာပါရေစ 

ေမေမရယ္ . . . . . . ။

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ေဖေဖ . . . . . . . ကၽြန္ေတာ္ ရွာေဖြခဲ့ေသာ ၉ ႏွစ္တာ ကာလအတြင္း ေကာက္ရိုးပံုထဲက အက္နဲ႕တူတဲ့ 

အေဖ့ကို မေတြ႔ခဲ့ေသးေပမယ့္ ဒီေန႔မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ အြန္လိုင္းအေပၚအထိ ပညာ

ေတြ သင္ခြင့္ရရင္း အမွတ္မထင္ မိဘေမတၱာ ပိုစ့္ေလးတစ္ခုကို ဖတ္မိခ်ိန္မွာ . . . . . . မိဘ ေမတၱာနဲ႕ 

ပက္သက္လာရင္ တစ္ခါမွ မေရးခဲ့ဘူးတဲ့ အေဖ့သား တတိယ အႀကိမ္ တမ္းတမိရင္း အေဖလို႔ 

တ၀ႀကီး ေခၚလိုက္ပါရေစ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


အေဖေရ႕
အေဖေရ႕
အေဖေရ႕
အေဖေရ႕
အေဖေရ႕
အေဖေရ႕
အေဖေရ႕


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
( မွတ္ခ်က္ ) ေဟ . . . . လို႔ ထူး မသြားရ

ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္က ေပ်ာ္ေပ်ာ္ေနလွ်က္ပါပဲ ကၽြန္ေတာ့္လိုပဲ ရင္ေမာင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ အားလံုး

မိဘ ေတြရဲ႕ ရင္ခြင္ထဲမွာ အမုန္းတရား ကင္းမဲ့စြာျဖင့္ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ . . . . . . . .

0 comments:

Post a Comment

စာေပႏွစ္သက္သူမ်ား လြတ္လပ္စြာ ကြဲလြဲပိုင္ခြင့္ ရွိပါသည္